Felanmälan

Felanmälan görs till HSB Södermanland, telefon 010-442 55 00.

Felanmälan kan också göras via mina sidor i HSB portalen 

 Mitt HSB

Kontakta HSB:s kundcenter om du saknar eller har glömt bort dina inloggningsuppgifter. Inloggning kan också ske med bank ID.

Akuta fel                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
När felanmälan är stängd kan du vid akut skada som inte kan vänta till nästa arbetsdag (vattenläcka eller liknade) dygnet runt få hjälp via Securitas på telefon 010-470 55 39. Tänk på att en jourutryckning kostar föreningen ca 2000 kr och att du som medlem kan få betala för reparationer som görs via jouren. Ett exempel på fel som ska betalas av den enskilda medlemmen är elfel som uppstår i lägenheten.

Hissar

Felanmälan av hissar görs direkt till ALT Hiss på telefon 010-205 00 50 (dygnet runt).